-
BARKLEY, E. F., CROSS, K. P., MAJOR, C. H. Collaborative learning techniques: A handbook for college faculty. San Francisco: Jossey-Bass PublishersDaugherty, 2005..
-
Bertrand, Y. (2003). Contemporary theories and practice in education. Madison (Wisconsin): Atwood Publishing.
-
Bertrand, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha.
-
BLAKE, N. (2003). The Blackwell Guide to the Philosophy od Education.. Oxford: Blackwell Publishing.
-
Brezinka, W. (2001). Východiska k poznání výchovy: úvod k základům vědy o výchově, k filozofii výchovy a k praktické pedagogice.. Brno: L. Marek.
-
CURREN, R. (2007). Philosophy of Education. An Anthology. Oxford: Blackwell Publishing.
-
GADOTTI, M. Pedagogy of Practise. Albany: State University of New York Press, 1996..
-
HAVLÍK R., KOŤA J. Sociologie výchovy a školy. Praha: Portál, 2002..
-
JANÍK, T., PEŠKOVÁ, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. Brno: Masarykova univerzita, 2013..
-
KANTOROVÁ, J. a kol. Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky I. Olomouc: Hanex, 2008..
-
KANTOROVÁ, J. a kol. Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky II. Olomouc: Hanex,.
-
KANTOROVÁ, J. Obecná pedagogika I. Olomouc: Agentura Gevak, 2013. ISBN 978-80-86768-59-5. 60 s..
-
KANTOROVÁ, J. Obecná pedagogika II. Olomouc: Agentura Gevak, 2013. ISBN 978-80-86768-60-1. 60 s..
-
KANTOROVÁ, J. Obecná pedagogika. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2018. ISBN 978-80-7599-056-3..
-
KASPER, T., KASPEROVÁ, D. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2429-4..
-
KAŠČÁK, O., PUPALA, B. Výchova a vzdelávanie v základných diskurzoch. Prešov: Rokus, 2009..
-
KOHOUT, K. Obecná pedagogika. Rozšířené a doplněné vydání. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2018. ISBN 978-80-7452-137-9..
-
KUDLÁČOVÁ, B. Fenomén výchovy (historicko-filozoficko-antropologický aspekt). Trnava: VEDA, 2006..
-
Liessmann, K. P., & Zoubková, J. (2008). Teorie nevzdělanosti: omyly společnosti vědění. Praha: Academia.
-
LOUGHRAN, J. Developing A Pedagogy of Teacher Education: Understanding Teaching and Learning About Teaching. New York: Routledge Taylor &Francis Group, 2006.
-
NODDINGS, N. (2006). Philosophy of Education. Boulder: Westview Press.
-
SKALKOVÁ, J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno: Paido, 2004..
-
STEVEN, R., LEWOLT, B. Getting A's: Secrets expert learners use to get straight A's. 2nd ed. Camarillo, CA: BrainX, 2004..
-
TOBIN, K. (ed.):. The Practice of Constructivism in Science Education, Hillsdale - New Jersey : Lawrence Erbaum Associates, 1994..
-
WINK, J. Critical pedagogy. New York: Longman, 2000..
|