-
BUCHTOVÁ, B. (2010). Rétorika ? Vážnost mluveného slova.. Praha: Grada.
-
DEVITO, J. A. (2008). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada Publishing.
-
GAVORA, P. (2005). Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido.
-
Harmelen, M. (2008). Interactive Learning Environments [online]. 2008, vol. 16, issue 1, s. 35-46.
-
JŮVOVÁ, A. Komunikativní dovednosti. Olomouc: Agentura Gevak, s. r. o..
-
Klenková, J. (2000). Kapitoly z logopedie I.. Brno: Paido.
-
Kopřiva, P. a Nováčková, J. (2010). Respektovat a být respektován. Kroměříž.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole.. Brno.
-
PEASE, A. & PEASE, B. (2011). Řeč těla.. Praha: Portál.
-
SILVA, E. Measuring Skills for 21st Century Learning. [online]..
-
ŠEĎOVÁ, Klára et al. (2012). Komunikace ve školní třídě.. Praha: Portál.
-
VALENTA, J. (2004). Manuál k tréninku řeči lidského těla : (didaktika neverbální komunikace). Kladno: AISIS.
-
VYBÍRAL, Z. (2009). Psychologie komunikace. Praha : Portál.
-
WATZLAWICK, P. et al. (1999). Pragmatika lidské komunikace: interakční vzorce, patologie a paradoxy.. Hradec Králové: Konfrontace.
-
WIEGEROVÁ, A. a kol. (2012). Self-efficacy (vnímaná zdatnosť) v edukačných súvislostiach.. Bratislava: SPN ? Mladé letá.
|