Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Jůvová Alena, PaedDr. Ph.D.
-
Bednaříková Iveta, doc. PhDr. Ph.D.
-
Pitnerová Dagmar, Mgr. Ph.D.
-
Podlahová Libuše, doc. PhDr. Dr.
-
Chmelařová Tereza, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Reflexe a sebereflexe, techniky sebereflexe, subjektivní vnímání, učitelovo pojetí výuky, srovnání teoretických vědomosti se školní realitou, modifikace učitelských postupů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je syntéza poznatků předmětů pedagogického modulu a prožitků z absolvované pedagogické praxe. Studenti předloží a zdůvodní záznamy z praxe (portfolio) Organizační formou bude konzultativní setkání skupin studentů s vyučujícími školní didaktiky.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor jazykového projevu studenta
Portfolio
|
Doporučená literatura
|
-
MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP.
-
Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
ŠVEC, V. (1997). Sebereflexe v pedagogické činnosti učitele. In Kolektiv: Vybrané kapitoly z obecné didaktiky. Brno.
|