Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Chudý Štefan, doc. Mgr. Ph.D.
-
Andrysová Pavla, PhDr. Ph.D.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Teoretické znalosti zadaných okruhů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Význam pedagogické diagnostiky. Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele. Pedagogické pozorování a jeho druhy, faktory ovlivňující objektivitu pozorování, systémy standardizovaného pozorování. Rozhovor. Ústní zkouška. Didaktické testy. Metody vyhodnocování a interpretace diagnostických šetření.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test
Teoretické znalosti zadaných okruhů.Udělení zápočtu je podmíněno splněním požadavků vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
-
DITRICH, P. (1993). Pedagogicko-psychologická diagnostika.. Jinočany: HQH.
-
HRABAL, V. st., HRABAL, V. ml. (2002). Diagnostika.. Praha : Karolinum.
-
KYRIACOU, CH. (1996). Klíčové dovednosti učitele.. Praha: Portál.
-
MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP.
-
ONDRÁČEK, P. (2001). Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce.. Pardubice.
|