-
GAVORA, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
-
HENDL, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
HENDL, J. (2012). Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál.
-
HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. (2005). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : VUP.
-
HOY, K. W. (2010). QuantitativeResearch in Education: A Primer. USA: SAGE.
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu.. Praha.
-
KUBÁTOVÁ, H., ŠIMEK, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce. Olomouc : UP.
-
PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha.
-
PRŮCHA, J. (1997). Pedagogický výzkum a vzdělávací politika. Vytváření mostů. Praha: UK.
-
PUNCH, K. (2008). Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál.
-
SCHNEIDEROVÁ, S. (2012). Jak nepsat diplomovou práci. Olomouc: UP.
-
SKUTIL, M. a kol. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha, Portál.
-
SKUTIL, M., KŘOVÁČKOVÁ, B. (2006). Diplomová práce a empirický výzkum pedagogických jevů. Hradec Králové : Gaudeamus.
-
STOLINSKÁ, D. (2011). Kvalitativní přístup k interpretaci dat získaných prostřednictvím kvantitativního výzkumu v oblasti interakce učitel-žák na primární škole. In Smíšený design v pedagogickém výzkumu.. Brno: PdF MU.
-
STOLINSKÁ, D. (2010). TIVT - stále živá technika měření efektivity interakce učitel-žák na primární škole. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP.. Olomouc: PdF UP.
-
STRAUSS, A.; CORBINOVÁ,J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu : postupy a techniky metody zakotvené teorie. Boskovice.
-
ŠVAŘÍČEK, R. a ŠEĎOVÁ K. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
-
ŠVEC, Š. a kol. (1998). Metodológia vied o výchove. Bratislava: IRIS, 1998.
-
Walker, I. (2013). Výzkumné metody a statistika. Praha.
|