-
GARDOŠOVÁ, J. a kol. (2012). Vzdělávací program Začít spolu: metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Vyd. 2.. Praha: Portál.
-
HAVLÍNOVÁ, M., VENCÁLKOVÁ, E., HAVLOVÁ, J. (2008). Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole: aktualizovaný modelový program podpory zdraví (dokument a metodika). 3., aktualiz. vyd.. Praha: Portál.
-
HELUS, Z. (2009). Dítě v osobnostním pojetí.. Praha: Portál.
-
KALHOUS, Z, OBST, O. a kol. (2009). Školní didaktika. Praha: Portál.
-
KRATOCHVÍLOVÁ, J. (2006). Teorie a praxe projektové výuky.. Brno: PdF MU.
-
PASCH, M. aj. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál.
-
PRÁŠILOVÁ, M., ŠMELOVÁ, E. (2010). Kurikulum a jeho tvorba II. Školní vzdělávací program. Olomouc: UP.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu.. Praha: TRITON.
-
PRŮCHA, J. a kol. (2016). Předškolní dítě a svět vzdělávání: přehled teorie, praxe a výzkumných poznatků. Praha: Wolters Kluwer.
-
PRŮCHA, J. (2001). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha : Portál.
-
PRŮCHA, J. (1996). Alternativní školy.. Praha: Portál.
-
SKALKOVÁ, J. (2010). Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo, a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování.. Praha: Grada.
-
SVOBODOVÁ, E. a kol. (2010). Vzdělávání v mateřské škole, školní a třídní vzdělávací program. Praha: Portál.
-
SYSLOVÁ, Z., KRATOCHVÍLOVÁ, J., FIKAROVÁ, T. (2018). Pedagogická diagnostika v MŠ: práce s portfoliem dítěte. Vydání první.. Praha: Portál.
-
ŠMELOVÁ, E., PRÁŠILOVÁ, M. a kol. (2018). Didaktika předškolního vzdělávání. Praha: Portál.
-
VAŠŤATKOVÁ, J. (2006). Úvod do autoevaluace školy.. Olomouc: UP.
-
ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci.. Praha: Portál.
|