-
BARÁK, V. V. Pedagogika obecná. Olomouc: PřF UP, 1989..
-
BARKLEY, E. F., CROSS, K. P., MAJOR, C. H. Collaborative learning techniques: A handbook for college faculty. San Francisco: Jossey-Bass PublishersDaugherty, 2005..
-
Bertrand, Y. (2003). Contemporary theories and practice in education. Madison (Wisconsin): Atwood Publishing.
-
Bertrand, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha.
-
BLAKE, N. (2003). The Blackwell Guide to the Philosophy od Education.. Oxford: Blackwell Publishing.
-
Brezinka, W. (2001). Východiska k poznání výchovy: úvod k základům vědy o výchově, k filozofii výchovy a k praktické pedagogice.. Brno: L. Marek.
-
Cizojazyčná literatura. Pedagogické slovníky.
-
CURREN, R. (2007). Philosophy of Education. An Anthology. Oxford: Blackwell Publishing.
-
ČADSKÁ, M., ŠTVERÁK, V. (1999). Stručný průvodce dějinami pedagogiky. 1. vyd.. Praha: Karolinum.
-
DOSTÁL, A. M. Pedagogika. Praha: SPN, 1978..
-
GADOTTI, M. Pedagogy of Practise. Albany: State University of New York Press, 1996..
-
GRECMANOVÁ, H., HOLOUŠOVÁ, D., URBANOVSKÁ, E. O. Obecná pedagogika I. Olomouc: Hanex, 1997. ISBN 80-.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. Waldorfská škola. Olomouc: Hanex, 1996.
-
HAVLÍK R., KOŤA J. Sociologie výchovy a školy. Praha: Portál, 2002..
-
HOLOUŠOVÁ, D. aj. . Základy pedagogiky I. Olomouc: UP, 1993..
-
HOLOUŠOVÁ, D., PAVLAČKOVÁ, M. Úvod do obecné pedagogiky. Olomouc: PdF UP, 1989..
-
CHLUP, O., KUBÁLEK, J., UHER, J. Pedagogická encyklopedie. Praha, 1940..
-
CHLUP, O. Pedagogika. Úvod do studia. Brno, 1936..
-
JANÍK, T., PEŠKOVÁ, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. Brno: Masarykova univerzita, 2013..
-
JŮVA, V. Úvod do pedagogiky. Brno: Paido, 1994..
-
JŮVA, V. Pedagogika jako věda. Brno: UJEP, 1977..
-
JŮVA, V. Pedagogika. Praha: SPN, 1987..
-
JŮVA, V. Stručné dějiny pedagogiky. Brno: Paido, 1994..
-
KAČÁNI, V. Úvod do pedagogiky. Bratislava: SPN, 1974..
-
KÁDNER, O. Základy obecné pedagogiky. Praha, 1925.
-
KANTOROVÁ, J. a kol. Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky I. Olomouc: Hanex, 2008..
-
KANTOROVÁ, J. a kol. Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky II. Olomouc: Hanex,.
-
KASPER, T., KASPEROVÁ, D. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2429-4..
-
KAŠČÁK, O., PUPALA, B. Výchova a vzdelávanie v základných diskurzoch. Prešov: Rokus, 2009..
-
KOLÁŘ, Z., SINGULE, F., UHER, B. Obecná a srovnávací pedagogika. Praha: SPN, 1983..
-
KOPÁČ, J. Dějiny české školy a pedagogiky v letech 1867-1914. Brno: UJEP, 1968..
-
KOPECKÝ, J. aj. Kapitoly z dějin pedagogiky. Praha: SPN, 1969.
-
KOVÁŘÍČEK, V. Materiály k dějinám pedagogiky. Olomouc: PdF UP, 1970..
-
KRAUS, B., VACEK, P. K základním otázkám pedagogiky. Hradec Králové: Vysoká škola pedagogická, 1992..
-
KREJČÍ, V. Obecné základy pedagogiky. Ostrava: PdF OU, 1991.
-
KUČERA, Z.; ŠTVERÁK, V. aj. Chrestomatie z dějin pedagogiky. Praha: Karolinum, 1999..
-
KUDLÁČOVÁ, B. Fenomén výchovy (historicko-filozoficko-antropologický aspekt). Trnava: VEDA, 2006..
-
LEPAŘ, J. Obecná pedagogika. Praha: Grégr a Ferd. Dattel, 1878..
-
Liessmann, K. P., & Zoubková, J. (2008). Teorie nevzdělanosti: omyly společnosti vědění. Praha: Academia.
-
LOUGHRAN, J. Developing A Pedagogy of Teacher Education: Understanding Teaching and Learning About Teaching. New York: Routledge Taylor &Francis Group, 2006.
-
MALÝ, T. Pedagogika. Řím, 1985.
-
NODDINGS, N. (2006). Philosophy of Education. Boulder: Westview Press.
-
OPATŘIL, S. aj. Pedagogika pro učitelství prvního stupně základní školy. Praha: SPN, 1985.
-
PAŘÍZEK, V. Obecná pedagogika. Praha: SPN, 1991..
-
PAŘÍZEK, V. Základy obecné pedagogiky. Praha: PdF UK, 1996..
-
Pedagogika I. I. Kolektiv autorů katedry pedagogiky PdF OU. Ostrava: OU, 1993..
-
Pedagogika II. Kolektiv autorů katedry pedagogiky PdF OU. Ostrava: OU, 1993..
-
Pedagogika III. Kolektiv autorů katedry pedagogiky PdF OU. Ostrava: OU, 1996..
-
Pedagogika IV. Kolektiv autorů katedry pedagogiky PdF OU. Ostrava: OU, 1996..
-
PRŮCHA, J. Alternativní školy. Praha: Portál, 1996..
-
PRŮCHA, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2000..
-
PRŮCHA, J. U. Učitel. Praha: Portál, 2002.
-
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995..
-
RÝDL, K. Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Brno: Marek Zeman, 1994..
-
RÝDL, K. K. Reformní praxe v současných školských systémech. Praha: SPN, 1990..
-
RÝDL, K. Tradice a současnost alternativního pedagogického hnutí v ČSFR a ve světě. Prešov: Metodické centrum,.
-
SINGULE, F. Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha: SPN, 1992.
-
SKALKOVÁ, J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno: Paido, 2004..
-
SKALKOVÁ, J. Za novou kvalitu výchovy. Brno: Paido, 1995.
-
SOLFRONK, J. Organizační formy vyučování. Praha: UK, 1992..
-
SOMR, M. aj. Dějiny školství a pedagogiky. Praha: SPN, 1987..
-
STEVEN, R., LEWOLT, B. Getting A's: Secrets expert learners use to get straight A's. 2nd ed. Camarillo, CA: BrainX, 2004..
-
ŠTECH, S. Škola stále nová. Freinetova ?moderní škola?. Praha: Karolinum, 1992..
-
ŠTVERÁK, V. Obecná a srovnávací pedagogika. Praha: Karolinum, 1999..
-
ŠTVERÁK, V. Stručné dějiny pedagogiky. Praha: SPN, 1983..
-
TOBIN, K. (ed.):. The Practice of Constructivism in Science Education, Hillsdale - New Jersey : Lawrence Erbaum Associates, 1994..
-
TOMÁŠEK, F. Pedagogika. Olomouc: Matice cyrilometodějská, 1947.
-
VANĚK, J. Materiály k obecným základům pedagogiky. Praha: SPN, 1964..
-
VAŠUTOVÁ, J. aj. Kapitoly z pedagogiky. Praha: PdF UK, 1998..
-
VELIKANIČ, J. aj. .Pedagogika. Bratislava: SPN, 1978..
-
VORLÍČEK, Ch. Pedagogika. Praha: SPN, 1982..
-
VORLÍČEK, Ch. Úvod do pedagogiky. Jinočany: Nakladatelství H&H, 2000.
-
VORLÍČEK, Ch. Úvod do pedagogiky. Praha: SPN, 1979..
-
VORLÍČEK, Ch. Úvod do pedagogiky. Praha: UK, 1994..
-
WINK, J. Critical pedagogy. New York: Longman, 2000..
|