|
Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Projection (static, dynamic), Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
APPLE, M. W., BALL, S. J., GANDIN, L.A. (eds. The Routledge International Handbook of the Sociology of Education. New York: Routledge, 2010..
-
BREZINKA, W. Východiska k poznání výchovy. Brno: L.Marek, 2001..
-
CURREN, R. A Companion to the Philosophy of Education. Oxford: Wiley-Blackwell, 2003..
-
GÁLIKOVÁ-TOLLNAJOVÁ, S. Problém výchovy na prahu 21. storočia. Bratislava: IRIS, 2007..
-
HEŘMANOVÁ, Jana a Milan MACEK. Metodika pro podporu tvorby školního vzdělávacího programu ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: NIDM. 2009.
-
CHUDÝ, Š. Typology and Resolution of Educational Situations. Olomouc: UP. 2017.
-
KELLER, J., TVRDÝ, L. Vzdělanostní společnost. Chrám, výtah a pojišťovna. Praha: Sociologické nakladatelství, 2008.
-
LIESSMANN, K. P. Teorie nevzdělanosti. Omyly společnosti vědění. Praha: Academia, 2008..
-
PELCOVÁ, N. Vzorce lidství. Praha: Portál, 2010..
-
STROUHAL, M. Teorie výchovy. Praha: Grada, 2013..
-
STŘELEC, S. (ed.). Studie z teorie a metodiky výchovy II. Brno: MSD. 2005.
-
STŘELEC, S. (ed.). Studie z teorie a metodiky výchovy. Brno: Masarykova univerzita. 2002.
-
SVOBODOVÁ, Z., PALOUŠ, R. Homo educandus: filosofické základy teorie výchovy. Praha: Karolinum, 2011..
-
TUBBS, N. Philosophy's Higher Education. New York: Kluwer Academic Publishers, 2005..
|