-
BENDL, S. (2003). Prevence a řešení šikany ve škole. Praha: ISV.
-
ČECH, T. Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí. Prevence, 2011, roč. 8, č. 7, s. 4-7. ISSN 1214-8717..
-
ČECH, T. Škola a sociálně patologické symptomy v projevech žáků. In Střelec, S. (ed.) Studie z teorie a metodiky výchovy. Brno : MSD, 2002. ISBN 80-86633-00-4..
-
ČECH, T.; HORMANDLOVÁ, T. Profesní obraz školního speciálního pedagoga v podmínkách základní školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2020..
-
ČECH, T. Primární drogová prevence a protidrogová výchova ve školách. In Střelec, S. (ed.) Studie z teorie a metodiky výchovy II. Brno : Masarykova univerzita, 2005, s. 140-152. ISBN 80-210-3687-7..
-
Fischer, S., Škoda, J. (2014). Sociální patologie. Praha:Grada.
-
JEDLIČKA, R., KLÍMA, P., KOŤA, J., NĚMEC, J., PILAŘ, J. (2004). Děti a mládež v obtížných životních situacích.. Praha.
-
Kolář, M. (2011). Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál..
-
MATOUŠEK, O.; MATOUŠKOVÁ, A. Mládež a delikvence. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-825-8..
-
MICHALOVÁ, Z. Předškolák s problémovým chováním. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0182-3..
-
MIOVSKÝ, M. et al. Výkladový slovník základních pojmů školské prevence rizikového chování. Praha: UK, 2012..
-
Národní strategie primární prevence rizikového chování dětí a mládeže na období 2013-2018. Národní strategie primární prevence rizikového chování dětí a mládeže na období 2013-2018..
-
Nešpor, K. (2018). Návykové chování a závislost: současné poznatky a perspektivy léčby. Praha: Portál.
-
SVOBODA, J. Agrese a agresivita v předškolním a mladším školním věku. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0603-3..
-
SVOBODA, M. (ED.), KREJČÍŘOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál.
-
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2008.ISBN 978-80-7367-414.
-
VANÍČKOVÁ, E. Násilí v rodině - Syndrom zneužívaného a týraného dítěte. Praha: Karolinum, 1993..
|