| Název předmětu | Spolupráce MŠ s partnery školy |
|---|---|
| Kód předmětu | KPG/KOLU@ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | 2 |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " znát hlavní metodické a koncepční přístupy k poznávání a pedagogickému ovlivňování procesů a jevů v rámci spolupráce MŠ s partnery (ZŠ + zřizovatel), " znát zásady a pravidla funkční pedagogické komunikace při spolupráci MŠ s partnery (ZŠ + zřizovatel) a případně jinými subjekty, " provádět evaluaci vzájemné spolupráce MŠ s partnery (ZŠ + zřizovatel), " objasnit problematiku spolupráce MŠ a ZŠ při inkluzi a integraci jednotlivých skupin dětí (žáků) se zdravotním postižením nebo zvýhodněním a " aplikovat základní postupy potřebné pro pedagogické řešení inkluze a integrace dětí (žáků) se speciálními vzdělávacími potřebami do běžného vzdělávacího systému (přechod dětí z MŠ na ZŠ). Témata: Předškolní a primární vzdělání v současné legislativě. Spolupráce mateřské školy a základní školy v kurikulu. Formy spolupráce mateřské školy a základní školy v kontextu přípravy dětí na vstup do základní školy. Zápis dětí do 1. třídy. Jiné způsoby a oblasti spolupráce a jejich etapizace a formy.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |