Monologic Lecture(Interpretation, Training), Work with Text (with Book, Textbook), Activating (Simulations, Games, Dramatization), Group work
|
-
DISMAN, Miroslav. (2011). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1966-8.. Praha: Karolinum.
-
GAVORA, Peter. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu.. Brno: Paido.
-
GULOVÁ, Lenka a Radim ŠÍP. (2013). Výzkumné metody v pedagogické praxi.. Praha: Grada Publishing, a.s.
-
HENDL, Jan a Jiří REMR. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1192-1..
-
HENDL, Jan. (2016). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
CHRÁSKA, Miroslav. (2016). Metody pedagogického výzkumu.. Praha: Grada Publishing, a.s.
-
KAPOUNOVÁ, Jana a KAPOUN, Pavel. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8..
-
LICHTMAN, Marilyn. (2013). Qualitative Research in Education: A User's Guide. USA: SAGE.
-
MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-078-6..
-
MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Slovník pedagogické metodologie. Brno: Paido, 2005. ISBN 80-7315-102-2..
-
PUNCH, Keith. (2008). Úspěšný návrh výzkumu.. Praha: Portál.
-
REICHEL, Jiří:. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009..
-
SKUTIL, Martin a kol. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství.. Praha.
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách.. Praha: Portál.
|