| Název předmětu | Kultura osobního projevu |
|---|---|
| Kód předmětu | KPG/KKOP@ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | 2 |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
úvod do psychosomatického základu lidského jednání; rozvoj komunikačních dovedností; dialogické jednání - jeho principy, pokusy studentů o dialogické jednání; hlas a jeho procítění; přednes jako sdělování s důrazem na autenticitu a srozumitelnost; uvědomění si a pochopení vlastního výrazu; rozvoj tvořivosti a představivosti; sebereflexe.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Jedná se o seberozvojový předmět, jehož cílem je rozvoj studentovy psychosomatické kondice, což znamená schopnost autenticky a tvořivě jednat v profesních, ale i dalších životních situacích. Jeho smyslem je pochopení hráčské dimenze v jednání člověka jako základu autorství. Děje se tak prostřednictvím vlastní aktivity sdílené s ostatními členy skupiny, prožitku a sebereflexe.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Předpokladem úspěšného ukončení předmětu je minimálně 80% aktivní účast na seminářích, prokázaná vypracováním osobního portfolia. Finálním výstupem je improvizace na dané téma, případně vlastní interpretace zvolené předlohy. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Řízení volnočasových aktivit (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Řízení volnočasových aktivit (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Řízení volnočasových aktivit (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Řízení volnočasových aktivit (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Řízení volnočasových aktivit (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |