Vyučující
|
-
AAA-neuveden --
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
-
Opletalová Alena, Ing. Ph.D.
-
Dvořáková Kaněčková Eva, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Škola jako instituce, organizace, pracoviště, pospolitost a prostor k učení, obec, poradenské pracoviště, bezpečné místo, komunitní centrum, centrum celoživotního učení aj.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni objasnit různá pojetí školy.
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni objasnit různá pojetí školy.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Aktivita ve výuce a vypracování úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
BACÍK, F., KALOUS, J., SVOBODA, J. (1995). Úvod do teorie a praxe školského managementu I., II.. Praha.
-
ČESKO. MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY. MŠMT: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy [online]. [cit. 2015-01-20]. Dostupné z: http://www.msmt.cz/ministerstvo/urednik.
-
MUSILOVÁ, M. a L. PODLAHOVÁ. Manuál Praxe v edukačním procesu. Olomouc:PdF UP, 2008..
-
OBST, O. Manažerské minimum pro pedagogické pracovníky. 1. vyd. Olomouc: GEVAK, 2012. Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia.
|