-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4..
-
HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. (2010). Jaký jsem učitel. Praha: Portál.
-
KOLEKTIV AUTORŮ. Výchovné poradenství. Praha: Wolters Kluwer, 2009. ISBN 978-80-7357-498-5..
-
MAREŠ, J. Styly učení. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-246-7..
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika. 2., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-014-2..
-
MUSILOVÁ, M. . Pedagogická diagnostika . Olomouc: PVP, 2012. ISBN 978 80 904822 4 1..
-
MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe . Olomouc: PdF UP, 2003. ISBN 80 244 0749 3..
-
ONDRÁČEK, P. Vy rušování, neposlušnost a odmítání spolupráce . Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001..
-
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4..
-
ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-514-1..
|