-
ASZTALOS, O. Úvod do teorie vyučování ekonomickým předmětům. Praha: SPN, 1994.
-
ASZTALOS, O. Ekonomické vzdělávání v systému středního a vyššího školství v České republice. Praha: VŠE, 1996. ISBN 80-7079-319-8..
-
ASZTALOS, O. Vybrané problémy z didaktiky ekonomických předmětů. 1. vyd. Praha: VŠE, 1992. ISBN 80-7079-362-7..
-
Čapek, Robert. (2015). Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada.
-
GRECMANOVÁ, H.: HOLOUŠOVÁ, D.: URBANOVSKÁ, E. Obecná pedagogika, Olomouc: Hanex, 2002. ISBN 80-85783-20-7..
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. ISBN 978-8085783-73-5..
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex, 2000. ISBN 80-85783-28-2..
-
JANÍK, T. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno: Paido, 2005. ISBN 80-7315-080-8..
-
KALHOUS, Z., OBST, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002..
-
KOUDELKA, J. Didaktika ekonomických předmětů. 1. vyd. Praha: SPN, 1994..
-
MAŇÁK, J. Alternativní metody a postupy. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, 1997. ISBN 80-210-1549-7..
-
MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5..
-
OBST, O. Řízení výuky. 1. vyd. Olomouc: Gevak, 2012. ISBN 978-80-86768-49-6..
-
ROTPORT, M. Didaktická technika. 1. vyd. Praha: VŠE, 2003. ISBN 80-245-0481-2..
-
ROTPORT, M. Didaktika předmětu ekonomické teorie. 1. vyd. Praha: VŠE, 1999. ISBN 80-7079-071-7..
-
ROTPORT, M., KOUDELA, J. Didaktika předmětu práce ve fiktivní firmě. Praha: VŠE, 1997. ISBN 80-7079-476-3.
-
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. 2., rozš. a aktualiz. vyd., [V nakl. Grada] vyd. 1. Praha: Grada, 2007. 322 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-1821-7..
-
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1734-0..
-
ZORMANOVÁ, Lucie. Obecná didaktika: pro studium a praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2014. 239 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4590-9..
|