Název předmětu | Androdidaktika |
---|---|
Kód předmětu | KPG/KADR@ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata: " Aktuální význam androdidaktiky. " Dospělí v procesu vzdělávání. " Předpoklady úspěšného učení dospělých. " Vzdělavatel dospělých. " Cíle ve výuce dospělých. Organizační formy vzdělávání dospělých. " Klasifikace a výběr didaktických metod ve vzdělávání dospělých. " Distanční vzdělávání a e-learning ve vzdělávání dospělých.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " zdůvodnit aktuální význam androdidaktiky v intencích celoživotního vzdělávání, " specifikovat cílovou skupinu androdidaktiky, " charakterizovat proces učení u dospělých, jeho výstupy, fáze a bariéry, " analyzovat indikátory úspěšnosti učení a vzdělávání dospělých, " vymezit pojem vzdělavatel dospělých, " specifikovat činnost lektora ve vzdělávání dospělých, včetně požadavků na jeho způsobilost a vzdělavatelskou úspěšnost, " formulovat konkrétní výukové cíle pro vzdělávací akce, " rozdělit a charakterizovat formy vzdělávání dospělých, " objasnit aspekty podmiňující výběr vhodných metod vzdělávání dospělých, " analyzovat a prakticky aplikovat nejpoužívanější metody vzdělávání dospělých, " objasnit význam a možnosti využití ICT, především distančního vzdělávání a e-learningu ve vzdělávání dospělých.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Prezenční forma studia: písemná - projekt (zápočet), účast na cvičeních, průběžné plnění úkolů v rámci předmětu. Kombinovaná forma studia: písemná - projekt (zápočet), průběžné plnění úkolů v rámci předmětu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |