Předmět: Educational propaedeutics 2

« Zpět
Název předmětu Educational propaedeutics 2
Kód předmětu KPG/ECED2
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 1
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
  • Plischke Jitka, PhDr. Ph.D.
  • Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
  • Chudý Štefan, doc. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • GARGIULO, R. M. (2012). Special education in Contemporary Society 4. And Introduction to Exceptionality..
  • HEDDERICH, I., ZAHND, R. (Hrsg.) (2016). Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft..
  • LECHTA, V., BIZOVÁ, (eds.) (2019. Key compontents of inclusive education. Berlin: Peter Lang. ISBN 978- 631-76658-7. Bratislava: VEDA: Publishing House of the Slovak Academy of Sciences. ISBN 978-80-224-1713- 6.
  • LECHTA, V., KUDLÁČOVÁ, B. (Eds.) (2014). Reflection of Inclusive Education of the 21st Century in the Correlative Scientific Fields. How to Turn Risks into Chances. Frankfurt am Main, Berlin, Bern, Bruxelles, Ne York, Oxford, Wien: Peter Lang..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní