| Název předmětu | Didaktika německého jazyka pro primární vzdělávání 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KNJ/PDN2@ |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | 5 |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Nové metody a formy práce ve výuce cizího jazyka. Projektová výuka v cizím jazyce. Práce se slovní zásobou a možnosti jejího rozšiřování. Rozvoj jednotlivých jazykových dovedností, včetně učebních strategií. Práce s obrazovým materiálem ve výuce cizího jazyka. Učební materiály pro počáteční výuku cizího jazyka. Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci cizojazyčné výuky. Zpracování učební jednotky pro počáteční výuku cizího jazyka zaměřené na žáky se SVP.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " vytvářet za pomoci obrazového materiálu vhodné aktivity pro rozvoj jazykových dovedností, " získat povědomí o možnostech rozvoje slovní zásoby ve výuce cizího jazyka, " osvojit si nové metody a postupy vhodné pro ranou výuku cizího jazyka, " vytvářet vhodné materiály pro počáteční výuku cizího jazyka podle předem zadaných kritérií, " získat povědomí o výuce cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení, " umět vytvořit projekt s prvky interdisciplinarity, " umět sestavit vyučovací jednotku pro počáteční výuku cizího jazyka
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Aktivní účast ve výuce. Průběžné plnění úkolů vyučujícího. Příprava vyučovací jednotky zaměřené na ranou výuku německého jazyka zaměřenou na žáky se SVP. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní |