Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student postupuje podle písemných metodických pokynů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem je poznání školy a práce učitele, poznání osobnosti žáka a získání jistoty při interakci se žáky i s učitelským sborem cvičné školy. (10 náslechů, 5 výstupů za jeden předmět.) Student během praxe vytváří vlastní portfolio.
Student je aplikovat získané poznatky z oblasti metodiky a didaktiky cizího jazyka v praxi, vytvořit vlastní portfólio.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předchozí teoretické přípravy.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor portfolia studenta
Absolvování předepsaného počtu výstupů na základních školách. Plnění všech specifických úkolů, analýza vyučovacího procesu. Odevzdání portfolia.
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
PODLAHOVÁ, L. (2002). Ze studenta učitelem.. Olomouc.
-
Šimoník, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.
|