Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Bohuš Marek, Mgr. Ph.D.
-
Sittová Barbora, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Prezentace využitelná ve výuce NJ na ZŠ. Kontrola a konzultace formou společné diskuse v rámci semináře a elektronickou formou.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Seminář seznamuje s užitečnými elektronickými zdroji informací, s možnostmi jak získávat a zpracovávat podklady pro výuku. Takto získaný materiál (text, obraz a zvuk) bude dále studenty přetvářen v efektivní prezentaci. Ta vznikne na pozadí společné diskuse zohledňující didaktické aspekty práce s multimédii. - Zdroje interaktivních cvičení, freeware - Sběr informací - Zpracovávání informací - Webové portály pro učitele němčiny - Odborná terminologie - Text - Obraz - Zvuk Vlastní prezentace studentů
dovednost práce s multimédii
|
Předpoklady
|
znalost němčiny
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast ve výuce, zpracování a participace na dílčích úkolech.
|
Doporučená literatura
|
-
jakákoliv učebnice prezentačního manažeru PowerPoint.
-
Götze, L. (2004). "Quosque tandem? Von der Verführbarkeit des Menschen durch die Maschine". In: Deutschen als Fremdsprache..
-
Grüner, M.; Hassert, T. (2000). Computer im Deutschunterricht.. München: Langenscheidt.
-
Mitschian, H. (2004). "Multimedia. Ein Schlagwort in der medienbezogenen Fremdsprachendidaktik." In: Deutsch als Fremdsprache..
|