Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Bohuš Marek, Mgr. Ph.D.
-
Hrdinová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Rozsah učební látky odpovídá rozsahu učiva denního studia na základě studijní opory. Osvojení látky probíhá částečně samostudiem dle studijní opory.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Studenti v úvodu pracují s pojmem kreativita a s jeho významy. V úvodní hodině obdrží zadání prvního a jediného společného tvůrčího úkolu, jehož řešení bude probíhat po celý semestr, jedná se o FORTSCHREIBGESCHICHTE. V dalších hodinách budou probíhat diskuze nad již vytvořenými texty, které studenti pravidelně zavěšují na společnou e-mailovou adresu. Studenti průběžně obdrží zadání dalších úkolů: FIGURENGESCHICHTE, CLUSTERING (ASSOZIOGRAMM), SCHREIBWERKSCHAFT, GEGENSTANDSGESCHICHTE, HAIKU, BEIPACKZETTEL a budou je také průběžně plnit. Na závěr proběhne celkové zhodnocení semináře a rozprava nad vzniklými texty.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Každý student odevzdá v průběhu semestru sedm vlastních textů vytvořených na základě předem zadaných kritérií.
|
Doporučená literatura
|
-
Fritzsche Joachim. (2009). Schreibwerkstatt. Aufgaben. Übungen. Spiele.. Stuttgart.
-
L. Rico Gabriele. (2009). Garantiert schreiben lernen. Sprachliche Kreativität methodisch entwickeln- ein Intensivkurs auf der Grundlage der modernen Gehirnforschung.. Reinbek bei Hamburg.
-
Liebnau Ulrich. (1999). EigenSinn. Kreatives Schreiben - Anregungen und Methoden.. Frankfurt/M.
-
Vester, F. (2009). Denken Lernen Vergessen: dtv. 33.. Auflage.
|