Vyučující
|
-
Hrdinová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Rozvoj všech jazykových dovedností, důraz na správnou výslovnost a jazykovou přesnost. - Upevnění a aktivní použití základních instrukcí ve výuce němčiny ve třídě. - Prezentace vybrané hry v němčině s výkladem její aplikace ve výuce. - Upevnění a rozvoj základních gramatických jevů na úrovni B1 (modální slovesa, věty vedlejší, podmínka přítomná), shrnutí a rozvoj obecné slovní zásoby.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Student si osvojí dovednosti a kompetence v německém jazyce na úrovni B1 podle SERR. Po absolvování předmětu by studenti měli bít schopni: - reagovat v německém jazyce v běžných a složitějších situacích např. u lékaře, při sportu, - vyjádřit jednoduché i složitější myšlenky v písemném a ústním projevu, - plynule a správně používat základní fráze v rámci vyjadřování se v německém jazyce ve třídě - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech s přesahem k tématům složitějším např. preprimární pedagogiky, porozumění německojazyčnému školskému systému. Porozumění jednodušším odborným textům z oblasti preprimární pedagogiky, - používat dané gramatické jevy v písemném a ústním projevu, - znát základní termíny v oblasti preprimární pedagogiky.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
100% účast a aktivita v hodině. U studentů s ISP 20% účasti na výuce a dále úkoly dle požadavků vyučující.
|
Doporučená literatura
|
|