Název předmětu | Argumentace v němčině 2 |
---|---|
Kód předmětu | KNJ/KAR2@ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata (výběr): Písemná dialektická esej jako důležitá forma písemné komunikace. Spontánní diskuse. Řízená diskuse. Prezentační techniky při ústním vystoupení. Sebeprezentace.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Po absolvování disciplíny by studenti měli být schopni: - interpretovat a popsat v německém jazyce složitější postupy argumentace a persvaze na úrovni ústní komunikace, a to jak formou monologu, tak v diskusi spontánní i řízené vyučujícím, ale také se zřetelem na komunikaci písemnou (psaná dialektická esej s tezí, antitezí a syntézou) - prakticky uplatňovat tyto zásady při čtení a poslechu složitějších mluvených a psaných textů argumentačního či esejistického typu. - připravit dialektickou esej na zadané téma z aktuálního společenského a politického života a ústně pak souhrn této eseje prezentovat před spolužáky a vyučujícím na hodině
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Prezenční forma studia: účast na seminářích, příprava na zápočet. Kombinovaná forma studia: účast na tutoriálech, samostudium - příprava na zápočet. požadavky pro ISP: - 20% účast ve výuce - průběžné plnění úkolů dle požadavků vyučujícího - zápočtový test |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |