Název předmětu | Kapitoly z rakouské literatury ve školní praxi |
---|---|
Kód předmětu | KNJ/BKRL@ |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Obsáhnout vybraná díla představitelů starší a novější rakouské literatury (R. M. Rilke, A. Schnitzler, H. v. Hofmannsthal, R. Musil, J. Roth, I. Bachmann, I. Aichinger. Nalézat v textech společné rysy kulturního dědictví Rakousko-Uherské monarchie a kulturního vývoje samostatného Československa a Rakouské republiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: obsáhnout vybraná díla představitelů starší a novější rakouské literatury (R. M. Rilke, A. Schnitzler, H. v. Hofmannsthal, R. Musil, J. Roth, I. Bachmann, I. Aichinger. Chápat texty těchto autorů v kontextu vývoje rakouské společnosti od 19. a 20. stol. do období po 2. sv. válce. Nalézat v textech společné rysy kulturního dědictví Rakousko-Uherské monarchie a kulturního vývoje samostatného Československa a Rakouské republiky
Chápat texty daných autorů v kontextu vývoje rakouské společnosti od 19. a 20. stol. do období po 2. sv. válce. |
Předpoklady |
Schopnost obsáhnout vybraná díla představitelů starší a novější rakouské literatury
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Rozhovor
80% účast ve výuce. Schopnost obsáhnout vybraná díla představitelů starší a novější rakouské literatury (R. M. Rilke, A. Schnitzler, H. v. Hofmannsthal, R. Musil, J. Roth, I. Bachmann, I. Aichinger. Chápat texty těchto autorů v kontextu vývoje rakouské společnosti od 19. a 20. stol. do období po 2. sv. válce. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |