-
COHEN, L., MANION, L. MORRISON, K. MORRISON, R. B. (2007). Research methods in education. New York: Routledge.
-
DeMARRAIS, K., LAPAN S. D. (eds.). (2004). Foundations for Research: Methods of Inquiry in Education and the Social Sciences. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates.
-
DRESSMAN, M. (2008). Using social theory in educational research: a practical guide.. New York: Routledge.
-
FAJKUS, B. (2005). Filosofie a metodologie vědy. Praha: Academia.
-
FOUCAULT, M. (2002). Archeologie vědění. Praha: Herrmann & synové.
-
GAVORA, P. (2007). Sprievodca metodológiou kvalitativního výskumu. Bratislava: Univerzita Komenského.
-
GIVEN, L. M. (2008). The Sage encyclopedia of qualitative research methods 1& 2. London: SAGE.
-
HALLOUN, I. A. (2006). Modeling Theory in Science Education. Dordrecht: Springer.
-
HENDL, J. (2005). Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
HENDL, J. (2007). Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
HENDL, J. (2004). Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál.
-
CHRÁSKA, M. (2008). Uplatnění vícerozměrných statistických metod v pedagogickém výzkumu. Olomouc: Votobia.
-
JOHNSON, B., CHRISTENSEN, L. (2010). Educational Research: Quantitative, Qualitative, and Mixed Approaches. 4. vyd.. London: Sage.
-
KAUFMANN, J. C. (2010). Chápající rozhovor. Praha: Sociologické nakladatelstv.
-
KREJČÍ, J. (2008). Kvalita sociálněvědních výběrových šetření v České republice. Praha: Sociologické nakladatelství.
-
KUHN, T. (1997). Struktura vědeckých revolucí. Praha: OIKOYMENH.
-
MELOUN, M., MILITKÝ, J. (2012). Kompendium statistického zpracování dat. Vyd. 3.. Praha: Karolinum.
-
OCHRANA, F. (2009). Metodologie vědy. Praha: Karolinum.
-
ONDREJKOVIČ, P. (2008). Interpretácia a vedecké vysvetľovanie v spoločenskovednom výskume. Bratislava: Veda.
-
PHILLIPS, D. C., BURBULES, N. C. (2000). Postpositivism and educational research. Oxford: Rowman & Littlefield Publishers.
-
POPPER, K. (1997). Logika vědeckého zkoumání. Praha: OIKOYMENH.
-
SILVERMAN, D. (2005). Ako robiť kvalitatívny výskum. Bratislava: IKAR.
-
STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu. Postupy a techniky metody zakotvené teorie. Boskovice: Nakladatelství Albert.
-
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. a kol. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
-
ŠVEC, Š. a kol. (2009). Metodologie věd o výchově. Kvantitativně-scientické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu. Brno: Paido.
|