-
ANDERSON, T. (2009). The Theory and Practice of Online Learning. Edmonton: AU Press.
-
BAREŠOVÁ, A. (2003). E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha.
-
BERSIN, J. (2004). The Blended Learning Book: Best Practices, Proven Methodologies, and Lessons Learned. San Francisco: Pfeiffer.
-
BRDIČKA, B. (2003). Role internetu ve vzdělávání. Kladno: AISIS.
-
Conrad Wolfram. (2020). The Math(s) Fix: An Education Blueprint for the AI Age.
-
ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA, T., NOVÁK, J. (1998). Využití počítače při vyučování. Praha : Portál.
-
DABAGH, N. - BANNAN-RITLAND, B. (2004). Online Learning: Concepts, Strategies, and Application. New Jersey: Pearson.
-
FALTÝN, J., NEMČÍKOVÁ, K., ZELENDOVÁ, E. (2010). Gramotnosti ve vzdělávání. Praha: VÚP.
-
FOTSYTH, I. (1998). Teaching and Learning Materials and the Internet. London: Kogan Page.
-
GESCHWINDER, J., E. RŮŽIČKA a B. RŮŽIČKOVÁ. (1995). Technické prostředky ve výuce. Olomouc: UP.
-
HEJNÝ, M. a kol. (1990). Teória vyučovania matematiky 2.. Bratislava: SPN.
-
HEJNÝ, M., KUŘINA, F. (2001). Dítě, škola, matematika: konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál.
-
HOŠPESOVÁ, A. a kol. (2011). Matematická gramotnost a vyučování matematice. České Budějovice: JČU.
-
JOCHEMS, W., MERRIENBOER, J., KOPER, R. (2004). Integrated E-learning: implications for pedagogy, technology & organization.. London: Routledge.
-
JONASSEN, D., HOWLAND, J., MARRA, R. (2011). Meaningful Learning with Technology (4th Edition).. New Jersey: Pearson.
-
KAPOUNOVÁ, J., PAVLÍČEK, J. (2003). Počítače ve výuce a učení. 1. vyd.. Ostrava: PdF OU.
-
KASÍKOVÁ, H. (1997). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál.
-
KAYE, A. R. (1992). Collaborative Learning through Computer Conferencing. The Najaden Papers, Springer-Verlag: New York.
-
KOLIBAČ, R. (2003). eLearning - moderní forma vzdělávání. 1. vyd.. Ostrava: OU.
-
KYRIACOU, Ch. (2008). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál.
-
LEPIL, O. (2010). Teorie a praxe tvorby výukových materiálů. Olomouc: UP.
-
MOLNÁR, J. a kol. (2008). Konstruktivismus ve vyučování matematice. Olomouc: UP.
-
NOCAR, D. a kol. (2004). E-learning v distančním vzdělávání. CDV UP.. Olomouc: VUP.
|