Vyučující
|
-
Franc Jaroslav, doc. Mgr. Th.D.
-
Mocek Petr, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
- Prezentace zvoleného tématu před ostatními studenty, konstruktivní argumentace a diskuse (ideálně téma plánované pro závěrečnou zkoušku Vašeho studia) - Práce s textovou oporou ? kritická analýza textu a rozvoj dovedností práce s moderními nástroji pro tyto účely - Simulace a cvičné diskuze ? rozvoj komunikačních dovedností
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je především rozvoj komunikačních, prezentačních analytických dovedností studenta v anglickém a českém jazyce. Dalšími cíli předmětu jsou: - Zlepšení kritické práce s textem - Naučit se využívat základní moderní nástroje pro analýzu textu - Zlepšení argumentace s účelem obhájit téma své práce - Rozšířit specifickou slovní zásobu
Po dokončení předmětu by student měl zvládnout odprezentovat téma, diskutovat o něm a také připravit si argumentaci, kterou své téma podpoří. Dále by student měl získat kompetence pro kritickou analýzu textu za využití moderních nástrojů a rozšířit specifickou terminologii.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Seminární práce
- Představení a prezentace zvoleného tématu - Práce s textovou oporou předmětu - Plnění průběžných požadavků a úkolů v předmětu - Aktivní zapojení do lekcí - Pravidelná účast ve výuce
|
Doporučená literatura
|
-
Bustin, S. (2007). A Students Guide to Presentations: Making Your Presentation Count. Velká Británie.
-
Bustin, S. (2016). The Authority Guide to Presenting and Public Speaking: How to Deliver Engaging and Effective Business Presentations. Velká Británie.
|