Vyučující
|
-
Sedláková Renáta, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studující mají k dispozici distanční studijní oporu, ve které plní úkoly. Seminární úkoly a praktická cvičení zpracovávají studující samostatně a v kontaktní výuce je předkládají a konzultují s vyučujícími. Výstupy ze cvičení a seminářů v kombinované formě jsou požadovány ve stejném rozsahu, jako ve formě prezenční. Vyučující jsou k dispozici pro konzultace rovněž v prostředí e-learningového systému a prostřednictvím emailové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování, Pracovní činnosti (dílny)
|
Výstupy z učení
|
Praxe v mediální komunikaci je nedílnou součástí studia. Cílem je podpořit odbornou způsobilost a rozvíjet kompetence studujících k výkonu práce v příslušných institucí a organizací. Dále vést studující k reflexi zkušenosti z odborné praxe a sebereflexi ve formě supervize. Studující jsou vedeni k reflexi a sebereflexi, zda vědomě a aktivně používají teoretické poznatky, metody a etické standardy práce. Praxe je absolvována podle výběru studenta a na základě konzultace a schválení garanta.
|
Předpoklady
|
Student je zapsán v druhém ročníku studia programu Etika a kultura v mediální komunikaci.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor
Splnění praxe podle Metodiky praxí v rozsahu 80 hodin. Odevzdání Přihlášky k praxi, Závěrečné zprávy z praxe a Zprávy supervizora ve stanoveném termínu do konce akademického roku.
|
Doporučená literatura
|
-
FRANC, J., POSPÍŠIL, J. Metodický pokyn k realizaci praxí v rámci programu Etika a kultura v mediální komunikaci..
|