Název předmětu | Ateliér komunikačních strategií |
---|---|
Kód předmětu | KMS/PEAKO |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Ateliér komunikačních strategií provede studenty základy komunikačních koncepcí, které v sobě obsahují množství komunikačních kanálů a navzájem je dovede synergicky propojit. Obsahem dílny budou témata: - Stanovení komunikačních cílů, určení cílové skupiny, práce s rozpočtem. - Klíčová sdělení. Komunikační nástroje. - Práce s jednotným vizuální stylem a komunikace vizualizace. - Inovace a kreativita sdělení. - Komunikační mediální mix. - Jak pracovat se sociálními sítěmi a propagovat na nich vlastní témata. Studenti si v ateliéru vytvoří ve skupině komunikační strategii malé firmy, či společnosti. Navrhnou jednotlivé kroky strategie, připraví aproximativní rozpočet strategie a obhájí před ostatními jednotlivé kroky.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
KMS/PEATE a zároveň KMS/PEARO a zároveň KMS/PEAFO a zároveň KMS/PEAGR |
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|