Předmět: Analytický seminář z mediální etiky

« Zpět
Název předmětu Analytický seminář z mediální etiky
Kód předmětu KMS/KEASM
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Motal Jan, doc. MgA. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět rozvíjí znalosti nabyté v úvodním předmětu Masová komunikace a zaměřuje se na procvičování metody případové studie z oblasti mediální etiky. Studující průběžně vystupují s vlastními kazuistikami a pod vedením pedagoga procvičují svoje teoretické, analytické i kritické schopnosti. Důraz je kladen na aktuální mediální problémy, a to nikoliv pouze v žurnalistické, ale i dalších (zábavní, umělecké) oblastech kulturního průmyslu.

Předpoklady
nespecifikováno
KMS/KEMK1 a zároveň KMS/KEMK2

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr