Předmět: Ateliér komunikačních strategií

« Zpět
Název předmětu Ateliér komunikačních strategií
Kód předmětu KMS/KEAKO
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Palaščák Radek, Mgr.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Ateliér komunikačních strategií provede studenty základy komunikačních koncepcí, které v sobě obsahují množství komunikačních kanálů a navzájem je dovede synergicky propojit. Obsahem dílny budou témata: - Stanovení komunikačních cílů, určení cílové skupiny, práce s rozpočtem. - Klíčová sdělení. Komunikační nástroje. - Práce s jednotným vizuální stylem a komunikace vizualizace. - Inovace a kreativita sdělení. - Komunikační mediální mix. - Jak pracovat se sociálními sítěmi a propagovat na nich vlastní témata. Studenti si v ateliéru vytvoří ve skupině komunikační strategii malé firmy, či společnosti. Navrhnou jednotlivé kroky strategie, připraví aproximativní rozpočet strategie a obhájí před ostatními jednotlivé kroky.

Předpoklady
nespecifikováno
KMS/KEATE a zároveň KMS/KEARO a zároveň KMS/KEAFO a zároveň KMS/KEAGR

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr