Předmět: Vývoj aplikací v Unreal Engine

« Zpět
Název předmětu Vývoj aplikací v Unreal Engine
Kód předmětu KMI/VUE
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Outrata Jan, doc. Mgr. Ph.D.
  • Juráň Jan, Mgr.
Obsah předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům praktické znalosti v oblasti vývoje aplikací založených na Unreal Engine 4. Tento engine je známý především díky počítačovým hrám, kurz však pokryje především základy (práce se scénou, kamerami, osvětlením, materiály atd.) díky nimž bude moci student jako finální projekt vypracovat konfigurátor produktu. U studentů je předpokládaná znalost alespoň základů jazyka C++ .

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je poskytnout studentům praktické znalosti v oblasti vývoje aplikací založených na Unreal Engine 4.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Informatika - specializace Umělá inteligence (2020) Kategorie: Informatické obory 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Informatika - specializace Obecná informatika (2020) Kategorie: Informatické obory 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní