Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět Didaktický projekt 2 přímo navazuje na Didaktický projekt 1. Návrh výukové aplikace vytvořený v kurzu Didaktický projekt 1 bude v rámci tohoto předmětu dále rozpracován a poté využit k implementaci výukového softwaru. Tento software by mělo být možné používat na středních, případně základních školách. Předmět doporučujeme především studentům, kteří si nezvolili téma diplomové práci z informatiky, ale ze svého druhého aprobačního předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Kurs slouží k praktickému osvojení dovedností nutných k vytváření reálných softwarových produktů sloužících k výuce.
Aplikovat získané znalosti při tvorbě didaktického programu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KMI/DIDP1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
znalosti algoritmizace, zvládnutí některého z programovacích jazyků a příslušného vývojového prostředí
|
Doporučená literatura
|
-
Dostál J. (2011). Výukové programy. UP Olomouc.
-
Matoušek D. (2018). C++ výukový kurz. Brno: Computer Press.
-
Matthew, N., Stones, R., & Kiszka, B. (2001). Linux: programujeme profesionálně. Praha: Computer Press.
-
McConnell, S. (2005). Dokonalý kód. Computer Press.
-
Prata S. (2013). Mistrovství v C++. Brno, Computer Press.
-
Robbins, J. (2003). Debugging Applications for Microsoft .NET and Microsoft Windows. Microsoft Press.
|