Vyučující
|
-
Raková Zuzana, Mgr.
-
Cajthamlová Alžbeta, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Základní gramatika, základní konverzační okruhy, poslechová cvičení, tematická slovní zásoba, základy odborné terminologie. Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí EDIS (edis.upol.cz/zkratka fakulty).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Nabídka cizích jazyků, ze kterých si studenti mohou vybírat: anglický, německý. Kurz je určen pro studenty s minimální úrovní A1,2, důraz je kladen na zvládnutí základní gramatiky, předem určených konverzačních okruhů včetně poslechových cvičení, očekává se výrazné rozšíření slovní zásoby, včetně základů odborné terminologie. V případě zájmu, lze realizovat kurz i pro studenty s nulovou počáteční úrovní, je třeba počítat s intenzívnějším tempem a nutností individuální přípravy.
Po dokončení předmětu zvládnete základní gramatiku, předem určené konverzační okruhy včetně poslechových cvičení, rozšíříte si slovní zásobu, včetně základů odborné terminologie.
|
Předpoklady
|
Kurz je určen pro studenty s minimální úrovní A1,2.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Závěrečný projekt
Aktivní účast na hodině (max. 2 absence), úspěšné absolvování zápočtového testu (70%), práce s předem vybraným textem - četba, analýza, překlad.
|
Doporučená literatura
|
-
DRMLOVÁ, Dana et al. (2011). Německy s úsměvem nově. Plzeň: Fraus.
-
Esselborn-Krumbiege, H. Von der Idee zum Text. Eine Einleitung zum wissenschaftlichen Schreiben.
-
McCarthy, M., O´Dell, F. Academic Vocabulary in Use with Answers.
-
Raymond Murphy. (2004). English Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English, 3rd edition (Cambridge University Press: Cambridge, 2004). Cambridge.
|