Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah bude stanoven na základě úrovně znalostí dle evropského referenčního rámce /A1, A2, B1, B2, C1, C2/ vždy pro konkrétní skupinu, cílem bude upevnit gramatické znalosti, důraz bude kladen na komunikativní znalosti a na práci s textem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Student si volí v rámci výuky z nabídky moderních jazyků CMTF. Vstupní znalosti musí být alespoň na úrovni B2. Semináře jsou zaměřeny na odbornou terminologii, práci s textem - překlad a analýza odborných textů, konverzaci. Výstupní kompetence studenta - orientuje se ve zvoleném jazyce; - pracuje s texty; - komunikuje s rodilým mluvčím.
Komunikativní znalost vybraného jazyka, produktivní dovednosti v oblasti psaní i mluvení, práce s textem překlad a analýza.
|
Předpoklady
|
Minimální úroveň vybraného jazyka A2.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozhovor, Písemný test
Aktivní účast na hodině, úspěšné absolvování zápočtového textu, práce s předem vybraným textem - četba, analýza, překlad.
|
Doporučená literatura
|
-
BAILEY,S. (2006). Academic Writing. Londýn.
-
ESSELBORN-KRUMBIEGE,H. Von der Idee zum Text.
-
McCARTHY.M., O´DELL,F. Academic Vocabulary in Use with Answers.
-
STEVENSON,R. Advanced Grammar for Academic Writing.
|