Předmět: Teorie rozv. identity E. Eriksona

« Zpět
Název předmětu Teorie rozv. identity E. Eriksona
Kód předmětu KKV/PPERI
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Černíková Kristýna, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Teorie rozvoje osobní identiy E. Eriksona.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Výstupy z učení
Seminář rozebírá teorii rozvoje identity E. Eriksona a věnuje se možnostem její aplikace v praxi.
Praktická aplikace teorie rozvoje identity E. Eriksona.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška

Písemný test. Studenti s IPS musí splnit písemný test.
Doporučená literatura
  • E. H. ERIKSON. Childhood and Society.
  • Erikson, E. H., & Valeška, J. (2002). Dětství a společnost. Praha: Argo.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní