Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Zásady v tělesné výchově. Bezpečnost v tělesné výchově. Vhodné tělovýchovné aktivity pro vybranou cílovou skupinu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studenti získají základní poznatky a praktické zkušenosti s vedením tělovýchovně zaměřených volnočasových aktivit pro děti a mládež. Hlavní důraz je kladen na organizaci, metody a specifické zásady v tělesné výchově, bezpečnost činností v souvislosti s vnitřními a vnějšími podmínkami, zdravotní hlediska, zohlednění individuálních předpokladů a vývojových specifik, kreativitu a výchovné působení v tělesné výchově, význam celoživotní pohybové aktivity a hry v životě člověka.
Studenti budou umět použít odpovídající tělovýchovné aktivity u dětí a mládeže.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Písemný test
|
Doporučená literatura
|
-
Ješina, O. Aplikovaná tělesná výchova. Olomouc: UP, 2011.
-
Dvořáková, H. (2002). Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte.. Praha: Portál.
-
Dvořáková, H. (2012). Školáci v pohybu. Praha.
-
Slepičková, I. (2005). Sport a volný čas: vybrané kapitoly. Praha, Karolinum.
-
Volfová, H. & Kolovská, I. (2009). Předškoláci v pohybu 2. Praha: Grada.
|