Vyučující
|
-
Košárková Alice, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Seminář je zaměřen na spolupráci mezi pedagogem, dítětem, rodinou a školou či výchovnou institucí. Předmět studenty seznámí se základy pedagogické komunikace a vzájemné interakce mezi účastníky pedagogického procesu. Pozornost bude věnována také způsobům práce se skupinou, pozitivnímu klimatu a formám spolupráce mezi školou/výchovnou institucí a rodinou. Studenti porozumí podstatě pedagogické interakce a komunikace. Získají dovednosti pro efektivní spolupráci mezi všemi účastníky pedagogického procesu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Vzhledem k charakteru kurzu je základním požadavkem přítomnost na výuce a to přítomnost aktivní - zapojení se do činností, vlastní práce, diskuze na daná témata. Případná neúčast ze závažných důvodů bude řádně omluvena a nahrazena splněním úkolů ve studijní opoře. V závěrečné ústním kolokviu studující prokáží orientaci v probraných tématech. Pro studující s individuálním plánem: předmět svým charakterem není vhodný k plnění individuální formou, neboť předpokládám přítomnost na semináři
|
Doporučená literatura
|
|