Vyučující
|
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
-
Roubalová Marcela, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
1. Práce s hlasem. 2. Rozvoj smyslů. 3. Práce s tělem a pohyb v prostoru. 4. Práce s literárním námětem, se zaměřením na biblický text. 5. Práce s loutkou a maňáskem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Orientovat se v dané problematice a použít získané poznatky v praxi.
Umět použít různé metody dramatické výchovy pro různé věkové skupiny.
|
Předpoklady
|
Pro studium předmětu nejsou požadovány zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Studující aktivně participují na seminářích a plní úkoly zadané vyučujícím. Studenti s individuálním plánem: Platí výše uvedené požadavky. + napsat recenzi na knihu (bude vždy nabídnuta aktuální literatura vyučujícím).
|
Doporučená literatura
|
-
Machková, Eva. (2007). Jak se učí dramatická výchova. Praha : AMU.
-
MACHKOVÁ, Eva. (2007). Metodika dramatické výchovy : zásobník dramatických her a improvizací.. Praha.
-
VALENTA, J. (2004). Manuál k tréninku řeči lidského těla (didaktika neverbální komunikace). Kladno.
|