Vyučující
|
-
Jurníčková Pavlína, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Parametry projektu Intervenční logika projektu Sběr dat Analýza potřebnosti / Problémová analýza / SWOT ... Východiskový stav Inovace Mise/poslání - vize - cíl Cíle Cílové skupiny Logický rámec Výstupy / výsledky Aktivity Monitoring / Hodnocení Indikátory - ukazatele Managment rizik Rozpočet Výkaznictví Reporting Diseminace výsledků Replikovatelnost projektu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 42 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Service-learningový předmět je zaměřen na tvorbu projektů a jejich řízení v institucích sociální práce, v nichž má realizace projektů významnou roli. Cílem je naučit studenty základy projektového manažmentu a vytvořit prostor pro jejich aplikaci a zvýšení vybraných kompetencí při tvorbě projektu.
Výstupní kompetence studenta - osvojení si terminologie, - tvorba projektů, - tvorba rozpočtu, - základy projektového manažmentu, - kreativní myšlení, - analytické schopnosti, - základní projektové kompetence.
|
Předpoklady
|
Práce v odborném stylu na úrovni ukončeného bakalářského studia.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
ukončení předmětu: ústní zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
BARKER, S., COLE, R. (2009). Projektový management pro praxi.. Praha.
-
NĚMEC, V. (2002). Projektový management.. Praha.
-
REPKOVÁ, K. (2008). Sociálne programovanie a projektovanie (nielen) v sociálnej práci.. Bratislava.
-
ROSENAU, M.D. (2000). Řízení projektů. Praha.
-
VAŠEČKA, I. (2002). Projektování institucí sociální práce..
|