| Název předmětu | Porozumnění a intervence u dětí a dospívajících |
|---|---|
| Kód předmětu | KKS/PSPIV |
| Organizační forma výuky | Cvičení + Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | 2 |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cílem předmětu je rozvíjet u studentů porozumění psychickému, sociálnímu a vývojovému kontextu dětství a dospívání a posílit jejich schopnost citlivě a efektivně reagovat na potřeby dětí a mladých lidí v různých životních situacích. Kurz směřuje k osvojení teoretických poznatků o vývoji dítěte, rizikových faktorech a typech intervence, stejně jako k rozvoji praktických dovedností v oblasti komunikace, práce se skupinou, prevence a podpory duševního zdraví. Důraz je kladen na propojení teorie s praxí, reflexi role pomáhajícího pracovníka a etické aspekty práce s dětmi a dospívajícími.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|