Vyučující
|
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
-
Pospíšilová Helena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. projektování činností 2. cíle - kognitivní a psychomotorické 3. obsah 4. metody 5. materiální didaktické prostředky 6. organizační formy 7. didaktické zásady Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí Moodle.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
- získání vědomostí a dovedností nezbytných při využití jednotlivých didaktických kategorií (obsah, cíle, metody, organizační formy i materiální didaktické prostředky) - získání vědomostí a dovedností nezbytných pro diagnostiku a porozumění vzdělávacím potřebám jednotlivých cílových skupin, plánování a realizaci výchovně vzdělávacích aktivit
Student umí pracovat se základními didaktickými kategoriemi. Student umí vytvořit plán vzdělávacích aktivit na základě potřeb cílové skupiny.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Splnění požadavků dle zadání vyučujících viz Moodle.
|
Doporučená literatura
|
-
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
PÁVKOVÁ, J., HÁJEK, B., HOFBAUER, B. a kol. (2002). Pedagogika volného času.. Praha.
|