Vyučující
|
-
Krejčí Filip, Mgr. Ph.D.
-
Žatková Gabriela, Mgr. Ph.D.
-
Kružíková Lenka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu odpovídá stanoveným cílům tohoto předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cíle: Cílem předmětu je seznámit studenty po teoretické a částečně i praktické stránce se všemi základními aspekty psaní diplomové práce. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - dobře zpracovat svou diplomovou práci po formální a jazykové stránce - správně a logicky strukturovat svou diplomovou práci - napsat kvalitní úvod a závěr - správně používat odkazy na literaturu a poznámkový aparát - definovat plagiát a chápat rozdíl mezi původní prací a plagiátem Témata: - formátování a jazyková úroveň - poznámkový aparát, literatura a odkazy na zdroje, citační norma - plagiátorství. Základní studijní literatura: ČMEJRKOVÁ, Světla - DANEŠ, František - SVĚTLÁ, Jindra. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. SPOUSTA, Vladimír. Vádemékum autora odborné a vědecké práce humanitního a sociálního zaměření. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. HOLOUŠOVÁ, Drahomíra - KROBOTOVÁ, Milena. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005. Doplňující studijní literatura: ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. FILKA, Jaroslav. Metodika tvorby diplomové práce. Brno: Knihař, 2002. KUBÁTOVÁ, Helena. Rukověť autora diplomky. Olomouc: Univerzita Palackého, 2009. VÁŇOVÁ, Hana - SKOPAL, Jiří. Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice. Praha: Karolinum, 2007.
V rozsahu náplně daného předmětu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Povinná účast ve cvičeních (popř. seminářích). Teoretické znalosti týkající se dané problematiky, popř. s tím spojené praktické dovednosti.
|
Doporučená literatura
|
-
Holoušová, D. (1999). Jak psát diplomové a závěrečné práce.. Olomouc.
|