Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Výběr a zadání témat. 2.-5. Samostudium informačních zdrojů a příprava referátu/prezentace. Konzultace s vyučujícím. 6.-12. Prezentace jednotlivých studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Seminář rozšiřuje látku probíranou na přednáškách. Studenti si připraví referát/prezentaci z doporučené odborné literatury k vybrané problematice a společně s vyučující budou diskutovat.
Dobrá orientace ve studované problematice.Zdokonalení prezentačních dovedností.
|
Předpoklady
|
Pro absolvování tohoto předmětu se vyžadují orientace v neolitu/eneolitu a studium předmětu Erdwerky a megality.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Samostudium, příprava prezentace.
|
Doporučená literatura
|
-
Řídký, Jaroslav. (2011). Rondely a struktura sídelních areálů v mladoneolitickém období. Brno - Praha.
|