Vyučující
|
-
Korda Jakub, Mgr. Ph.D.
-
Hanáčková Andrea, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
ZS 2020/2021: 22. 9. - Úvodní vstup do problematiky dramaturgické a organizační přípravy kulturního a vědeckého eventu, rozdělení do pracovních skupin, rozvrh úkolů 29. 9. - Kontrola plnění úkolů, porada pracovních týmů 6. 10. - Kontrola plnění úkolů, porada pracovních týmů 12. - 15. 10. - konání Prix Bohemia Radio 16. - 17. 10. - konání FLOW konference 27. 10. - evaluace obou událostí, finalizace vyúčtování 3., 10., 24. 11. a 1., 8. 12. - dramaturgická příprava festivalu Prix Bohemia Radio 2021
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Organizační aspekty vědeckých a kulturních událostí Cílem semináře bude projektová příprava a realizace dvou akcí spjatých s činností naší katedry: FLOW konference radio a TV studies a Prix Bohemia Radio. Po krátké přednáškové části budou studující ve skupinách pracovat na dramaturgické a produkční přípravě projektů, v průběhu října pak proběhnou obě akce. Počítá se s účastí studujících v průběhu obou událostí a s participací na jejich pozdější evaluaci.
Schopnost strategicky uvažovat nad otázkami dramaturgie a realizace kulturní a vědecké události.
|
Předpoklady
|
Žádné podmiňující předměty.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Dotazník
Účast na semináři v rozsahu min. 70%, aktivní zapojení do přípravy akcí. Plná přítomnost v týdnu 10. - 17. 10.
|
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.
-
Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna.
-
Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing.
|