Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
LS 2019/2020: 1. Úvodní vstup do problematiky dramaturgické a organizační přípravy kulturního eventu 2. Aplikace na vlastní zadaný projekt 3. Představení základních parametrů fundraisingu a rozpočtování 4. Aplikace na vlastní projekt 5. Představení principů komunikace projektu 6. Příprava komunikační strategie imaginárního eventu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
LS 2019/20: ORGANIZAČNÍ, FUNDRAISINGOVÉ A KOMUNIKAČNÍ ASPEKTY KULTURNÍHO PROJEKTU Cílem semináře bude projektová příprava zadaného kulturního eventu. Po krátké přednáškové části budou studující ve skupinách pracovat na dramaturgické, produkční a rozpočtové přípravě "imaginárního" kulturního projektu (dramaturgický a produkční plán, koncepce rozpočtu, komunikační strategie, tisková zpráva ad.). Předpokladem je zaměření na oblast filmových, televizních či divadelních festivalů, konkrétní zadání může být diskutováno na začátku kurzu.
Schopnost strategicky uvažovat nad otázkami dramaturgie kulturního eventu, fundraisingu, jeho komunikace, kompetence připravit reálnou grantovou žádost.
|
Předpoklady
|
Žádné podmiňující předměty.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Dotazník
Účast na semináři v rozsahu min. 70%, aktivní zapojení do přípravy vlastního projektu a diskuze nad projekty dalších skupin.
|
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.
-
Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna.
-
Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing.
|