Vyučující
|
-
Bilík Petr, Mgr. Ph.D.
-
Hain Milan, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
TÉMATICKÉ OKRUHY: 1) Projekce a analýza filmu: "Lidský genom III." (Genetický kód života) 2) Projekce a analýza filmu: "Sága života I." (Genetická paměť je 16 miliard let stará?) 3) Projekce a analýza filmu: "Ptačí svět VII." (Neverbální komunikace a rituál jako přirozený stav bytí) 4) Projekce a analýza filmu: "Jeskyně zapomenutých snů."(Úvaha nad podstatou druhu) 5) Projekce a analýza filmu: "Tajemství pyramid" (Otázky věrohodnosti archeologie jako profánní vědy) 6) Projekce a analýza filmu: "Ainové z Hokkaidó" (Vztah: země-člověka-boha) 7) Projekce a analýza filmu: "Chartres a duch středověku." (Umělecký kód) 8) Projekce a analýza filmu: "Sebastia? Salgado" (Obraz jako emocionální poznání) 9) Projekce a analýza filmu: "Řeky a přílivy Andy Goldsworthy" (Seberealizace jako duchovní dialog se smyslem bytí) 10) Projekce a analýza filmu: "Čtyři okamžiky ticha" (Duchovní vztah krajiny a člověka) 11) Projekce a analýza filmu: "Mýtická trilogie" (Symbol jako časoprostorový kód) 12) Projekce a analýza filmu: "The World Best Seller's III. (Vše na prodej?)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projekce (statická, dynamická)
|
Výstupy z učení
|
UMĚLECKÉ DÍLO JAKO MYSTAGOGIE II - projekce Druhá část projekcí k přednášce Umělecké dílo jako mystagogie B. Pozornost je věnována výrazovým prostředkům umělecké kinematografie z pohledu, na který byl kladen důraz i v první části, (konfesně - duchovní podstata umělecké tvorby).
Rozšíření znalosti významných děl filmové a televizní historie.
|
Předpoklady
|
Student musí být přihlášen na předmět, k němuž je projekční seminář navázán.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Absolvování - všechny filmy zhlédnuté, 80% účast. S PŘEDMĚTEM KDU/FPH JE NUTNÉ ABSOLVOVAT I PŘEDNÁŠKU KDU/SFE Umělecké dílo jako mystagogie II!!!
|
Doporučená literatura
|
|