-
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělávání 65-51-H/01 Kuchař ? číšník. Praha: MŠMT, 2007.
-
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (verze platná od 1. 9. 2013). [on-line]. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2013..
-
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Verze platná od 1. 9. 2016. (2016)..
-
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Verze platná od 1. 9. 2017..
-
FRIDRICHOVÁ, M., HŘIVNOVÁ, M., KUBRICHTOVÁ, L., PANOŠOVÁ, O., TUPÝ, J. Standardy pro základní vzdělávání: Výchova ke zdraví. Praha. 2015.
-
Hřivnová, M. . Lexikon dobré praxe: výchova ke zdraví a zdravému životnímu stylu v mateřské škole..
-
Hřivnová, M. (2010). Stěžejní aspekty výchovy ke zdraví. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
KOTRBA, T., LACINA, L. (2015). Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. 3. vyd.. Brno: Barrister & Principal.
-
KOVAŘÍKOVÁ, Miroslava a MARÁDOVÁ, Eva. (2020). Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání.. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
-
Krejčí M. a kol. KREJČÍ, M. Strategie výuky duševní hygieny: výchova ke zdraví ve škole. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2011. ISBN 978-80-7394-262-5..
-
Marádová Eva. (2014). Vybrané kapitoly z didaktiky výchovy ke zdraví. Praha.
-
Obst, Otto. (2017). Obecná didaktika. Olomouc.
-
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělávání 69-41-L/01 Kosmetické služby. RVP.
-
Skalková, J. (2007). Obecná didaktika. Praha, Grada.
-
TUPÝ, J. (Ed.), HŘIVNOVÁ, M., MARÁDOVÁ, E. Metodické komentáře a úlohy ke Standardům pro základní vzdělávání. Výchova ke zdraví. Praha. 2016.
|