-
CICHÁ, M., DORKOVÁ, Z. Didaktika praktického vyučování zdravotnických předmětů 1. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008. ISBN 80-244-1417-1..
-
CICHÁ, M., DORKOVÁ, Z. Didaktika praktického vyučování zdravotnických předmětů 2. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008. ISBN 80-244-1418-X..
-
ČAPEK, R. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Vydání 1. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7..
-
ERMAN, A., SNYDER, G. et al. Kozier & Erb's fundamentals of nursing: concepts, process, and practice. Tenth edition. Harlow: Pearson, 2016, 1512 s. ISBN 978-1-292-10610-6..
-
HOLUBOVÁ, A., NOVOTNÁ, H., MAREČKOVÁ, J. Ošetřovatelská péče v gastroenterologii a hepatologii. Praha: Mladá fronta, 2013. 267 s. ISBN 978-80-204-2806-6..
-
HORÁK, J. Tvořivost ve vyučování. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-476-4..
-
KALHOUS, Z. et al. Školní didaktika. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-571-4..
-
KELNAROVÁ, J. CAHOVÁ, M. a kol. Ošetřovatelství pro zdravotnické asistenty: 1. ročník. Praha: Grada Publishing, 2009, 236 s., [4] s. obr. příl. Sestra. ISBN 978-80-247-2830-8..
-
KELNAROVÁ, J. Ošetřovatelství pro střední zdravotnické školy - 2. ročník. 2. díl. Praha: Grada Publishing, c2009, 228 s. Sestra. ISBN 9788024731063..
-
KUBEROVÁ, H. Didaktika ošetřovatelství. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-684-1..
-
MAREČKOVÁ, J. Příklady využití terminologií NNN v porodní asistenci. Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 72 s. ISBN 978-80-244-4734-6..
-
MAREČKOVÁ, J., ŽIAKOVÁ, K. Příklady využití terminologií NNN v ošetřovatelské péči. Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 151 s. ISBN 978-80-244-4753-7..
-
NEHYBA, J. et al. Reflexe mezi lavicemi a katedrou. Brno: Masarykova univerzita, 2014. ISBN 978-80-210-6703-5..
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4..
-
Rámcový vzdělávací program pro střední odborné vzdělávání 53-41-M/007 Zdravotnický asistent / Praktická sestra.
-
SITNÁ, D. Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0404-6..
-
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7..
-
SMITH, S., DUELL, D., MARTIN, B. Clinical nursing skills. 8th ed. Harlow: Pearson, c2014, iv, 1476 s. Pearson new international edition. ISBN 978-1-292-02777-7..
-
TALIÁNOVÁ, M., ŘEŘUCHOVÁ, M. Vybrané kapitoly z didaktiky ošetřovatelství. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011. ISBN 978-80-7395-389-8..
-
Zákon č. 201/2017 Sb., kterým se mění zákon č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činností souvisejících s poskytováním zdravotní péče a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o nelékařských zdravotnických povoláních), ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializované způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta. Dostupné na: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2017-201.
-
Zákon č. 49/2009 Sb., kterým se mění zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Dostupné na: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2009-49.
-
ZORMANOVÁ, L. Obecná didaktika: pro studium a praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4590-9..
|