Název předmětu | Diplomový oborový seminář 2 |
---|---|
Kód předmětu | KAZ/PN2D@ |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Specifika obsahu kapitol diplomové práce: kvantitativního/kvalitativního výzkumu, teoreticko sumarizační diplomové práce a prakticko-metodické práce v rámci studijního programu. Přehled vhodných metod sběru a zpracování dat jednotlivých pojetí diplomové práce. Principy tvorby diskuse a závěrů diplomové práce. Specifika tvorby souhrnu a anotace diplomové práce, tvorba jejich, požadavky k odevzdání diplomové práce podle aktuálního metodického pokynu školy. Způsob píípravy na obhajobu diplomové práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - uvést specifika obsahu kapitol diplomové práce kvantitativního/ kvalitativního výzkumu v rámci studijního programu; - znát specifika obsahu kapitol teoreticko sumarizační diplomové práce v rámci studijního programu; - uvést specifika obsahu kapitol prakticko-metodické diplomové práce - popsat specifika metody sběru a zpracování dat jednotlivých pojetí diplomové práce; - charakterizovat principy tvorby diskuse a závěrů diplomové práce; - objasnit specifika tvorby souhrnu a anotace diplomové práce a připravit jejich text; - realizovat odevzdání diplomové práce podle aktuálního metodického pokynu školy; - připravit se na obhajobu diplomové práce.
studenti uplatní poznatky z předmětu při tvorbě diplomové práce |
Předpoklady |
nejsou
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
K zápočtu studenti připraví seminární práci: Písemný návrh 1. volby tématu diplomové práce se specifikací volby pro: kvantitativní/kvalitativní pojetí výzkumu nebo pro pojetí teoreticko-sumarizační či prakticko-metodické, a to v rámci zaměření studijního programu. 2. návrh výzkumné otázky a cílů DP a 3. návrh názvů uplatněných metod bádání v DP. Požadavky u studentů s individuálním studijním plánem (ISP): stejné podmínky + účast ve výuce s kombinovaným studiem. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |